Monday, November 16, 2009

12.57 a.m.

Ishhhh , apa pasal laa bosan sgt nieyh ? aku tk phm betul laa , cehh dulu aku berangan konon time cuti nieyh nk tulis novel laa konon . hmmm , cite lebat je aku nieyh . tuu laa sape suruh tgk film hindustan lagi en , cerita pun sudah mcm dorg . ye laa support dah dpt dah from family and member2 tp entahh aa , tk sampai seru lagi agak nya . aku ingt lagi apa mama aku ckp " hmm adik nanti kan time cuti lps PMR mama nk adik tulis novel , kalau ayat-ayat dia tuu maybe mama boleh tlg perbetulkan . mcm laa mama tk tau adik nieyh kuat berangan !" hadoyyyyy , yg Tyraa pulak nk nk tumpang publisiti aku , hahahahaha . "wehh teykaa kau buat story psl aku je laa , kan bestt ? buat laa tyekaaaaaaa !" *nonsense je Tyraa nieyh

Tk apa kalau dah sampai seru nya nnty aku buat aa , hahahaha

No comments:

Post a Comment