Tuesday, January 19, 2010

Jog jog jog and jog :D

Wahhhhhhhh smlm dah start jogging lah :) hari nieyh hari ke dua kita org jogging . smlm aku , tyra and mimi . today aku , tyra and hani ! hahahha , klaka je lah hari nieyh . kita org mcm dah berpakat nk pakai colour pink . heeeeeeee paling smgt skali of course lah ank Hussin :) satu set , semua pink ! bahahahahha , byk lap jgk lah kita org lari :) wahhh go teyka go ! kalau aku pegi jog en , org yg paling gembira dlm dunia nieyh semestinya parents aku -.- hahaha , dorg bajet je nk ckp aku kurus =,= menyampah aku ! kalau tk ikhlas ckp je lah , kn sng ? ohhh sebelum lupa td yg ada termsk lah huda , lan , nadhir and sape entah bdk f3 tuh . tk knl nme lah heeeeeeeee . okay lah guys nk mandi , badan dah mcm2 bau dah nieyh . byeeeeeee*mwahhhmwahhh

No comments:

Post a Comment