Thursday, June 24, 2010

Where are you Ikie ;(((

Ikie pegi mana ni ? asal dah dua hari tak balik rumah . issshhh , Ikie nieyh nk kuar rumah sgt kan ? haaa skrg dah kuar tak reti2 nk balik . actually aku tak tau mcm mana dia boleh terkeluar . aku dah crik merata dah , tp still tak de ! haaaaaaaaaaaa , sedih nyaaaaa ! Ikie kt mana ? aku takut org ambek dia je . kalau org ambek kasi dia makan , jaga dia elok2 , mandikan dia tak apa lah jgk . aku redha je ;( tapi aku tkot dia skrg tgh kebulur nk mkn , entah2 skrg dia sesat , pastu gaduh dgn kucing kampung kt luar tu , pastu tak tau nk duduk mana kalau hujan , entah2 kena kejar anjing arrgghh OMG ! haaaaaaaaaa , sedihhhh nyaaaaa ! selalu dia yg tido dgn aku . tp dah dua hari dia tak de dlm bilik . terngiang2 suara dia yg slalu memekak nk keluar rumah tu . IKIE BALIK LAH RUMAH ! i miss him so much ;(

No comments:

Post a Comment