Tuesday, December 22, 2009

Kringggg kringggg kringgg

Ada org cll phone bpk aku pd pukul 5.00 am sharp ! omg , mesti emergency nieyh detik hati ku . haha , act en aku tido lmbt sbb bce novel yg tk habis habis sampai ke sudah nya . but now i had finished it . bfr tuu aku g melepas jpp , so i had one good reason to told my parents why i wake up suddenly . aku pun apa lgi buat2 laa kecoh , " mak kenapa ?"...... no anwers from her -.- aku dgr bpk aku tgh ckp dgn org mana entah and muka bpk aku mcm risau . then bpk aku turun dia jenguk2 kt kt luar . aku dah tk sedap hati aku kejut laa bonzer bonzer aku . " aki , wan bgon. mcm ada something je " dorg pun bgon dgn pantas nya , pastu bpk aku ckp ada org kt tepi pagar rumah aku . whoaaaaa , cuak doe . bpk aku pun bkk pintu dgn perlahan sekali dan ayah di temani oleh bonzer bonzer nya . bpk aku bkk pintu pgr luar . then i heard my dad talk with someone , " buat apa kt sini ? " ......" ohh sy tggu bas " bpk aku pun msok balik then call jiran aku*pak cik Kahar to say thank you with the information . rupa rupa nya org tuu aku knl sbb tuu bpk aku wt bodoh je . sbb dorg nieyh ptg2 selalu tggu bas dpn umhh aku . dgn sorg endon nieyh dgn ank2 dia . pompuan india . dia keja kilang kott sbb naik bas pekerja tuu . aunty tuu tggu bas kt dpn umhh aku pd pukul 5.00 am di temani ank nya . ya Allah kesian nya laahh , bgon punya laa pg nk tggu bas. mesti dia keja jauh tuu kn ? hmmmm , nasib badan laa . hmmm wish happy with your life auty :) okay thts all*mwahhhmwahhhmwahh

No comments:

Post a Comment