Tuesday, January 5, 2010

I'm alone now ;(

Hmmm aku tau dr last yr lagi yg this yr aku tk kn sama kls dgn Hani , tp bila jd betul2 aku rse mcm nk terjun bangunan je lah . hahaha , dia 4 Aset aku 4 Perintis . even kls dia blakang kls aku je tp ssh betul nk jumpa dia . bila time rehat ada je yg nk kacau dia lagi2 si setan tuu . aku nk date dgn dia pun ssh . babi betul ! tp at least aku ada Syaa , sbb tu lah aku cancel plan aku yg nk terjun bangunan tuu :D Hani still ada Huda so dia tk ada lahh lonely sgt kn ?

Psl subject dia , hmmmm mcm sial je ohh . aku nieyh dah lah lemah dlm Math lps tuu nk ambek Add Maths lagi lah kn ? mak aku dah ckp jgn ambek sub tuu aku nieyh je bajet pandai sgt nk try konon . td dah start study add maths dah, tuu pun dah blurr mcm kura kura lembab -__- acc lagi aku ambek , perghhh cuak aku ! ishh aku pelik lah bdk2 yg ambek science tuu , boleh ke dorg bwk huhh ? eyhh teykaa jgn nk sibuk hal org lah dorg tuu mmg pandai tk mcm kau pura pura pandai =,= okay nk mandi lps tuu nk mkn lps tuu nk buat hw ! chowwwwwww

No comments:

Post a Comment