Saturday, February 27, 2010

Al-Fatihah buat arwah adik Syafia Humairah

Pemilik nama Syafia Humairah hanya dpt hidup di bumi yg nyata nieyh selama 3 thn . Bsr sgt ke slh bdk nieyh sampai nk tendang dia mcm bola ? sumpah si pembunuh (teman lelaki si ibu) tu bkn lah manusia . bahkan tak layak di pggl MANUSIA ! pd pendapat aku lah kn , lebih baik bunuh je bdk nieyh drpd nk seksa dia . nnty mati jgk kn ? mak aku kata , si pembunuh nieyh maybe di bwh pengaruh dadah atau ganja . seriously kesian aku tgk kt Buletin Utama td . si ibu pulak pregnant 4 bln*dikatakan ank luar nikah . bpk kandung si arwah plak dlm penjara di bwh seksyen 302 . ehh ye ke ? haaa betul lah*maybe kot . seksyen 302 adlh hukuman mati . maybe si bpk kandung nieyh pengedar dadah atau bunuh org tk kira dgn niat atau tanpa niat . aku rse lebih baik si arwah pergi skrg kn ? sbb entah2 bila dia bsr nnty lgi teruk dia kena . yeahhh mcm mak aku ckp , mesti ada hikmah berlaku benda nieyh semua .


p/s : perkara di atas hanya lah coretan semata-mata/pendapat individu yg berasa kesal dgn tindakan bodoh si pembunuh itu . maaf kalau terkasar bahasa/slh fakta/tertokok tambah kn fakta .


ehhh asl aku 'emotional' sgt nieyh ? wahhh teykaa bajet ayt novel lah ! bahahahaha , bkn nya apa aku rse sedih gila kot . tk dpt bayang kn penderitaan yg si arwah tanggung .

No comments:

Post a Comment