Thursday, February 18, 2010

Jog , ohh yeahhh !

Dah lama gila tk pegi jog ouh ! so ptg td aku pegi lah dgn pemilik nama Hani . awl plak aku siap td , ye lahh smgt en :) bahahaha , td kt tasik yg aku perasan kn ramai sgt bdk berdating taw . bkn nya org bsr ke apa , bdk2 lah . alahhh biya lah , hal dorg buat apa nk ambek tahu kn ? td ptg jumpa Qilah , Kemar , Mirul andd tk knl :) hahaha , borak2 jp pastu blahh . ehh byk lap jgk lah aku lari . yes that's right my self . not Hani . dia tk larat sgt sbb perut sakit . minum byk air lgi en sape suruh . tk pe lah pastu time lari2 tu terserempak lah dgn Zamer . dia ckp sat lgi Cek Pah , Haniey and Tyra nk dtg . so habis lari kt bwh aku dgn Hani naik ats nk jenguk lah apa dorg buat . wahhh ramai betul td :) Cek Pah , Zamer , Tyra , Lan , Haniey , Adi , Leyla , Ayna and lastly my bff Hani and her's boyfie :) aku je tk de partner :( hahahaha

No comments:

Post a Comment