Sunday, February 21, 2010

New family members :D

Finally , now my lovely Ikie dah ada teman hidup :) titew tukew tangat ! hahaha , okay now i would like to introduce my lovely 'adik-adik' , here we go

Ikie (Male)


Girl-girl (Female)


Yeahhhh , hahahaha . Girl-girl ? funny right ? bkn aku yg bg nama dia . owner dulu yg bg lah . kalau aku cite mesti korg gelak ouh . hahaha , sbb family aku crik Girl-girl nieyh kt dlm mudah.com . hahahha , harga dia okay lah dr ikie . punya jauh nk g tgk Girl-girl nieyh ouh*Klang . berbaloi lah jgk :)


Biya aku cite sket character Girl-girl yg dah aku kenal pasti . Dia mmg garang ! omg , tkot jgk nk pegang dia nieyh . mcm mana tk garang , Ikie asek ikut bontot dia je ! but sometimes , it will be okay . manja yg teramat sgt ! dok lah sorok bwh alamari , meja . yg paling merana nya , dia duduk bwh katil parents aku T_T punya lah ssh nk pujuk kucing sekor nieyh -_- Ikie plak gatal gilaaaa !


Okay lah tk pe , bpk aku kata at first mmg dorg akan 'gedebushhh gedebukkk' sume one day ada lah 'hasilnya'*gelak setan :D . apa org zaman skrg kata sesi suai knl lah . or the right words is taktik taktik mengayat ! Good luck lah kpd my Romeo*Ikie :)

No comments:

Post a Comment