Wednesday, March 17, 2010

Ho ho ho

Bru baik dr demam :') bkn setakat aku je yg demam , satu family demam ! hahaha , tk termasuk mak aku lah . boleh plak demam2 pegi jog :D hahaha , time jogging tu aku sihat sikit lah . tp mlm tu haaaaaaaaaaa ambek kau demam pns ! hahaha , mlm smlm adalah mlm yg paling malang ! tgh elok2 aku tgk tv dgn mak aku dlm pukul bpe entah tetibe je blackout ! aku pikir umh aku je , tgk2 satu kwsn umh aku ! aku rse mcm org buta smlm sbb gelap sgt ! dpn umh pun tk nmpk T_T sgt lah menakut kan , hohohoho . pns nya tk terkata lah kan ? org laki dlm umh ni slmt lah sbb sume stok nk pegi merayau je -_- aku lah yg jd tukang bkk a.k.a kunci pintu , pfffftt . aaggrrhhh , peduli lah aku naik ats tros . tk sanggup aku nk jd tukang bkk a.k.a. kunci pintu lagi , tido dlm bilik lgi best tawwww :D bkk tingkap , dpt gak rse angin yg kadang2 tk nk ada tu -,- pg td bru aku sedar yg umh aku elektrik dah ada , wahhhh sukaaaaa akuuu ! bkk air cond tros lah kan ? woooppsss , korg pikir air cond apa huhh ? kalau air cond cap atikah punya mmg dah lama on :D hahaha , okay lah nk call hani jp . bye bye

No comments:

Post a Comment