Thursday, March 25, 2010

Menjengkelkan !

Gaaahhh , sumpah tk suka dia . aku tau lah dia cikgu , tp jgn lah nk perli org sesuka hati . nk malu kan org sesuka hati . sumpah tk suka SCIENCE this year -___- org lain dah slalu kena dgn dia , aku bru skali pun dah anti dia ! bila time kls dia je aku mls nk study . dah lah science kan ? aku tau lah org kata tk elok/baik anti cikgu nieyh nnty ilmu tk masuk . yes i know ! aku bkn benci dia tp menyampah ! suka sgt perli org pastu buat muka yg mcm pape entah tu ! aku tau lah this year bdk kls aku sume bdk baik . bkn jenis bdk yg kaki melawan mcm thn lps . dgn bdk kls bwh2 tk brani plak dia . grrrghhhh , ehh dah lah teyka tk elok kutuk cikgu nieyh :| ilmu tk berkat ! hmmmm , i'm sorry cikgu tp sy mmg dah tk thn dgn cikgu . serious !

No comments:

Post a Comment