Sunday, March 28, 2010

Miss Youtube huhh Huda ?

Hahahaha , terima kasih byk2 lah huda sbb bg gelaran tu kt aku :') mesti korg pelik kan ? hahaha , mcm ni cerita dia . smlm ada lah seorang hamba Allah nieyh mengacau aku tgh tido , sapa lagi kalau bkn huda ? hahaha , ehh tp thanks lah sbb dia kejut kan aku drpd 'maam' bsr yg kejut kan aku :D hahaha , dia bg tau psl british council . sumpah berita yg menyedihkan :'( actually aku terpaksa msk kls secondary form 1,2,3 sbb kls yg sepatutnya aku join dah full . kalau nk msk jgk kena tggu next term . gaaahhh , mmg tak lah kan ? aku pun pikir tk pe lah join je lah kls form 1,2,3 nieyh . sekali huda bg tau activity dia hanya lah melayari internet , bkk youtube , cite psl artis nieyh lah artis tu lah . dan huda jgk bg tau nnty aku terpaksa kwn dgn cina2 yg bajet dan negro yg mempunyai haruman yg amat nyaman tuu . hahaha , serious aku sedih ! mamamiaaaaaa ;'(

No comments:

Post a Comment