Saturday, April 24, 2010

Kunang-kunang

Heeeeee , best gila smlm kt birthday party tyraa :) okay here we go , balik drpd BC aku tk rush pun . haha , tk jam lgsg ! aku yg cite gebang ! pastu siap pegi pasar mlm lgi , haha . dlm pukul bpe entah hani pun sampai . aku dah siap pakai bju dah lah . heeee , time nieyh funny gila ! ceh bajet nk make up lah . hehehe , nasib baik kakak aku ada . dia yg make up kan ! dah mcm pakar dah pun ! hahahaha , klaka gila time tu ! time tgh sibuk make up tyraa call , dia suruh cpt sbb dia tgh malu kt sana :D hahahaha , bangang je . dlm pukul 8.45 mcm tu kita org sampai sana . sumpah time tu aku malu ! serious ah ! dlm kete aku dah memekak then abg aku ckp "just be yourself okay ?" hahaha , buat malu je :D wtv it is , happening lah kt sana . ermmm tp mula2 je lah :( lps tu aku dah mcm cacing kepanasan ! haihhh , aku dah mcm org gila dok pikir nieyh . aku tkot sgt ! serious ah ! risau , tkot , malu sume ada ahh . ya Allah , aku harap kan kemungkinan no 2 lah , bkn kemungkinan no 1 . AMIN

No comments:

Post a Comment