Wednesday, April 28, 2010

Kesian gigirl :'(

Hmmm , ok biya aku cite dr awal . kalau korg nk tau , gigirl aku dah bersalin dah*25.4.2010 . tp ank dia yg slmt seekor je :'( pelik gila lah ! dia bersalin dpn tv , ats tilam dkt ruang tamu . dpn2 kita org sume . slalu nya kucing dia akn cari tmpt yg gelap , tersembunyi nk bersalin . sbb kucing ni pun tau malu . tp gigirl nieyh tak , mmg aku terkejut beruk ahh ! sumpah kesian bila tgk dia struggled nk bersalin . ermmm , ank yg pertama allahamdulillah sihat walafiat . tp yg second one tu tk cukup sifat . kaki dia pun dok melekat lgi kt bdn . ergghhh , sian aku tgk ! kira kan apa yg kita org harap2 kan selama nieyh tk menjadi lah . ingt kan dia mesti bersalin 4 ekor ke apa kan . tgk2 seekor je . haha , biya lah asal kan dia dgn GOUFIEY slmt pun aku dah bersyukur :D hmmm tp kan ,kelmarin gigirl still bleeding ;( kelmarin mak aku bwk lah dia pegi klinik . then doktor kata ada benda lgi dlm perut dia . tk tau lah 'benda' tu hidup ke mati , kalau dlm masa 2 hari benda tu tk kuar lgi kena buat pembedahan buang peranakan gigirl . OMG !

Ermm , aku bru je balik drpd ambek gigirl kt klinik . dia skrg tgh pengsan ! doktor kasi bius , doktor dah buang peranakan dia dah :( kira kan dia mandul lah lps nieyh ! ermm pada hal bkn benda yg kita syak tp darah beku ! sedihhhh gilaaaaa ! ank seekor je ! ermmm , tk pe lah yg penting dia dgn goufiey slmt :D allahamdulillah ! skrg dia still tk sedar . doktor ada bg antibiotik , esk aku kena suap dia . mlm sat lgi aku kena sapu ubat kuning kt perut dia . gaaahhh , sian dia . lps dia sedar mesti sakit kan ? mak aku ah ckp :D hahahaha , okay ahh byeeee

No comments:

Post a Comment