Friday, May 21, 2010

Ciao gente !

Dah lama tk update blog :) sorry lah busy , exam kan ? waaahhh , hari nieyh paper ke 4 . paper sejarah . woowww ! mmg mcm **** paper 2 dia ! gaaahhh blurr je aku bila tgk soalan . pada hal smlm punya lah smgt study . pukul 1.30 a.m bru tido . waaahhh , mmg lalok ahh dlm kls . hari selasa lepas paper bm . allahamdulillah aku boleh buat . tk lah 100% tp 70% je lah , hahaha . hari rabu plak paper bi . eeeiii nk nangis bila ingt kan paper nieyh ;( paper 1-dua2 section aku tk tulis patah perkataan . argghh , teacher aku dah lah cerewet mengalah kan ***** ! nnty kena potong markah plak :( bangang ! grrrrrrrrrr , alaaa benda dah jd kan nk wt mcm mana . smlm plak paper math . waaahhh pening kepala aku ! hahahaha , mls lah cite psl nieyh buat kepala aku bertmbh pening ! okay lah nk rehat jap . byeee yaaa

No comments:

Post a Comment