Monday, November 16, 2009

Lokasi : Rumah Hani Hussin :D

Pukul 10.30 a.m aku dah sampai rumah dia , saje nk menyemak . haha , act pg td member2 abg aku ada kt rumah , ada study group laa konon nya . ye laa orang nk SPM kn rabu nieyh ;p aku tanak laa kacau dorg2 nieyh study . better aku pergi lepak rumah Hani , sebab rumah dia tk ada sape2 pun . yg ada adik dia dgn achik dia . hahahaha , perghhh muka tk malu siallll !

tk pernah di buat oleh aku , naik bas sorg2 and jln sorg2 pegi rumah Hani yg mcm gaban jauh dia ! perghhh aku jln dah mcm TEYKAA BOND dah , hahahaha . fiuhhh , at last sampai jgk ke destinasi yg hendak ku tuju ! wahhhhh , sampai2 saje Hani dgn adik dia yg terlebih bajett tuu ( Kamal ) dah tercongok dpn pintu . cehh konon nk sambut aku laaa , hmmm blahh laa wehh . HAHAHA

Then kita org lepak2 sume , tiba-tiba aku di khabarkn dgn berita yg agak terkejut dan berdebar-debar . hahahahaha , sebenarnya tk ada pape yg cuakk pun . cuma adik Hani suruh kita org pergi HILLCREST ku sygg utk apa ? phone dah kena rampas kn , so nk suruh laa kakak dia pergi ambil kn . adoyyyyyyy , bapak nya tk mau ambil . punya laa malu pergi sekolah td ! nasib baik laa tk ada mana2 cikgu tanya dkt Kamal "ni kakak awak ke Kamal ?" hahahahaha ! dah laa kena tadah telinga nieyh kt RASHIDAH tuu , adoyyyy . kalau tk boleh tuu ckp je tk boleh sygg oii . nieyh tk , pergi membebel dulu . *i still remember when she make her fake face tuu , erghhhhh . cehh Hani bajettt nk slowtalk laa konon en , hahahaha . tgk2 tk dpt jgk phone tuu , hahahaha kesian gilaaa ! Kamal muka dah mcm nk nangis dah , hahahaha

Fuhhh , akhirnya dpt jgk keluar dr sekolah tuu ! perut dok laa menyanyi2 mintk nk mkn , apa lagii pi pekena nasi kukus ayam berempah laa ! perghhhhh manyakk sdpp maaa :) hahahahaha




No comments:

Post a Comment